Spread the love

טל ציקורל אתרים : עכשיו כששנת 2022 הסתיימה, היא יוצאת עם הישן ונכנסת לחדש – במיוחד כשמדובר בעיצוב אתרים ועיצוב מוצר. בין אם אתם שוכרים מעצב אתרים או מחפשים עבודות בעיצוב אתרים, חשוב להכיר את מגמות העיצוב העדכניות ביותר. אולי אפילו תרצה להקדיש זמן כדי לשלב מגמות חדשות לעיצוב אתרים בתיק העבודות שלך או לחשוב כיצד תוכל להעלות אותן במהלך הראיון הבא שלך לעיצוב אתרים. בלי להכביר מילים, הנה שמונת המגמות המובילות בעיצוב אתרים של 2023.

טל ציקורל אתרים

1. נגישות מוגברת לאינטרנט
ב-18 במרץ 2022, משרד המשפטים האמריקני פרסם סדרה של הנחיות בנושא נגישות אתרים ואת חוק האמריקנים עם מוגבלות, חוק נגד אפליה שעבר בשנת 1990. על פי ההנחיות המעודכנות, אתרים מסחריים נופלים תחת הכותרת השלישית של ה-טל ציקורל אתרים . כותרת III חלה על עסקים “פתוחים לציבור”, כגון בנקים, חנויות קמעונאיות, בתי חולים, מסעדות ומקומות לאמנויות הבמה. זה חל גם על עסקי מסחר אלקטרוני ומיזמים אחרים “מקוון בלבד”.

למרות שההנחיות של טל ציקורל אתרים  אינן כוללות כללים קשוחים שעל העסקים לפעול לפיהם, הם מציעים הנחיות לגבי ביטול מחסומי נגישות. כתוצאה מכך, אחת המגמות הגדולות ביותר של עיצוב אתרים של 2023 היא הדרישה לעיצובים נגישים. לדוגמה, אתרים עם סרטונים משובצים צריכים להציע כתוביות כדי לעזור למשתמשים עם ליקויי ראייה להבין את התוכן. אתרי אינטרנט נגישים גם מקלים על המשתמשים לתפוס מידע ולנווט בממשקי המשתמש שלהם.

מגמת עיצוב אתרים נגישות לשנת 2023
אמנות מאת סשה ארמולנקו

2. נוסטלגיה טל ציקורל אתרים
אם יש לך זכרונות טובים משנות ה-80 וה-90, אתה לא לבד. נוסטלגיה כובשת את עולם העיצוב בסערה, ומשפיעה על כל דבר מעיצוב מוצר ועד לגרפיקה של אתרים. בתחילת מגיפת ה-טל ציקורל אתרים -19, פקידי ממשלה הוציאו צווי שהייה בבית שמנעו מאנשים לבקר בני משפחה, לבלות עם חברים או לשתות משקאות לאחר העבודה עם עמיתים. כדי להתמודד עם בדידות הקשורה לנעילה, אנשים רבים החלו להיזכר בזמנים מאושרים יותר, והניעו את טרנד הנוסטלגיה. ומותגים התחילו לתפוס.

על ידי מינוף נוסטלגיה, מותגים יכולים ליצור קשר מיידי עם לקוחות שהוא גם חזק וגם משמעותי.

על ידי תחושת נוסטלגיה לזמנים עברו, מותגים מסוגלים להדגיש את הערכים שלהם בצורה מעודנת המהדהדת לעומק את הלקוחות. טכניקה נפוצה בעיצוב אתרים היא לשלב ערכות צבעים, גופנים ותמונות קלאסיות שמזכירות ללקוחות נושאים שעמדו במבחן הזמן.

טרנד עיצוב אתרים נוסטלגי
אמנות מאת טל ציקורל אתרים

3. בינה מלאכותית
בימינו, אתה פשוט לא יכול לברוח ממחשבות על איך הבינה המלאכותית משתלטת על כל דבר, מעיצוב ועד קופירייטינג. זה נכון שכלי עיצוב בינה מלאכותית עשו כברת דרך, אבל זה לא אומר שהם מסוגלים להחליף מעצבים אנושיים ואנשי מקצוע יצירתיים אחרים. למעשה, הכוח של AI נותן למותגים בכל העולם הזדמנויות חדשות להתחבר עם חברי קהל.

אם אתה עוסק בעיצוב טל ציקורל אתרים  או ממשק משתמש, בטוח שיהיה לך לפחות לקוח אחד שיבקש ממך לפתח עיצוב צ’טבוט מושך מבחינה ויזואלית. צ’אטבוטים משמשים כעוזרים וירטואליים, נותנים ללקוחות הזדמנות לשאול שאלות או לקבל תמיכה בסיסית כאשר סוכני שירות לקוחות אנושיים אינם מקוונים. עיצוב הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בפיתוח צ’אט בוט מוצלח, מכיוון שעיצוב טוב עוזר למשוך משתמשים.

גם אם אינך יוצר אתרים או מוצרים עם אלמנטים של בינה מלאכותית, זה עדיין מועיל להיות נוח להשתמש בכלי בינה מלאכותית. ככל שהטכנולוגיה משתפרת, תוכל להשתמש ב-AI כדי לקבל החלטות עיצוב טובות יותר בהרבה פחות זמן. אם אתה עוסק ביצירת אב טיפוס, למשל, ייתכן שתוכל להשתמש בבינה מלאכותית כדי לשלב רכיבי ממשק משתמש סטנדרטיים מספריית העיצוב של החברה שלך, ולצמצם את משך הזמן שלוקח להביא מוצר חדש לשוק.

מגמות עיצוב אתרים בינה מלאכותית
אמנות מאת דניאלה

טל ציקורל תכנות

4. מינימליזם טל ציקורל אתרים
לא כולם רוצים אתר צעקני מלא בצבעים נועזים ואנימציות גחמניות. זו הסיבה שמינימליזם הוא אחד הטרנדים המובילים בעיצוב אתרים לשנת 2023. עיצובים מינימליסטיים משתמשים בפלטות צבעים מוגבלות ורק כמה אלמנטים עיצוביים שצריך כדי להעביר את הנקודה. למרות שאימוץ אסתטיקה מינימליסטית מציע מספר יתרונות, יש לשים לב היטב לאיזון הכללי של כל עיצוב, שכן כמות גדולה של חלל לבן עושה את זה ברור כאשר משהו קצת לא במקום.

אתר TED, המפורסם בשל פרסום סרטונים של הרצאות TED המועברות בכל רחבי העולם, משתמש גם הוא בעיצוב מינימליסטי. עם זאת, זה לא אומר שזה תפל ומשעמם. צילומי המסך בראש העמוד מציגים מציגים לובשים צבעים בהירים או מציגים שקופיות מצגות צבעוניות, מה שהופך את דף הבית למושך מבחינה ויזואלית מבלי להשתמש ביותר מדי אלמנטים עיצוביים. בדף הבית יש גם שפע של שטח לבן סביב כל סרטון, מה שמונע מהמשתמש להיות המום.

 

אתר ZenX Labs מאת טל ציקורל אתרים
5. מיקרו אינטראקציות
מגמות אחרות של עיצוב אתרים של 2023, מיקרו-אינטראקציות פועלות לשיפור חווית המשתמש ולהגברת המודעות למותג. אינטראקציות אופייניות לאתר כוללות לחיצה על קישור, כתיבת תגובה על פוסט בבלוג, צפייה בסרטון או מילוי סקר. מיקרו-אינטראקציות דורשות אפילו פחות קלט מהמשתמשים, מה שהופך אותן למועילות ביותר להגברת המעורבות ולהבטיח שמבקרים יכולים לנווט באתר מבלי להיתקל בשגיאות.

אחת הדוגמאות הנפוצות למיקרו-אינטראקציה היא השימוש במחווני התקדמות. אינדיקטורים אלה משמשים לעתים קרובות בדפים המחייבים את המשתמשים למלא טופס או להשלים תהליך עם מספר שלבים. כשהמשתמש משלים כל פעולה נדרשת, מחוון ההתקדמות זז ימינה, ומודיע לו שהאתר מגיב לקלט שלו. השימוש במחווני התקדמות מבטל את הצורך של משתמשים לתהות אם הדף מוקפא או שהמערכת מזהה את הקלט שלהם, מה שמשפר את חווית המשתמש. מחווני התקדמות יכולים גם לעזור למשתמשים להישאר סבלניים בעת הורדת קבצים גדולים או השלמת תהליכים אחרים שגוזלים זמן.